| Schoolboeken te duur? |
| Veel ter duur |
|
83% |
[ 10 ] |
| valt mee |
|
8% |
[ 1 ] |
| De kwaliteit is beter |
|
8% |
[ 1 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 12 |
|
Geplaatst: Ma Feb 08, 2010 23:10 |
|
|
| ford |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 17 Aug 2009 |
| Berichten: 4370 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citaat: |
| Diegenen, die er wat aan zouden kunnen doen (en ik) kunnen er niets aan veranderen. We zullen moeten leven met wat er is ontstaan (en misschien toenemend). |
De goeien smeren hem altijd het eerste.
Wel degelijk te doen allren de wil is zwak en men heeft geen ruggegraat beahelve als het om Wilders gaat. Dan heeft men ineens verassend genoeg wel ruggegraat.....................om hem te bestrijden.
| Dus niet veel aan te doen op korte termijn |
Wij hebben op de lange termijn al veel te veel gedaan
| Maar wel leukere mensen b.v. dan de keiharde Chinees, die zelfs zijn eigen volk staat uit te benen. |
Doet de Afrikaan ook maar middels sex zonder condoom te gebruiken. |
|
_________________ Neoliberalisme: if you're not a part of the solution, you're a part of the problem |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Ma Feb 08, 2010 23:45 |
|
|
| Mozart |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 24 Jun 2008 |
| Berichten: 5747 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ford
| Wel degelijk te doen allren de wil is zwak en men heeft geen ruggegraat beahelve als het om Wilders gaat. Dan heeft men ineens verassend genoeg wel ruggegraat. |
Ik ben reuze benieuwd. Voorlopig heb ik nog niets gezien.
Praten ja, doen kan hij nog niets. Die afrekening komt nog wel een keer, denk ik.
| Wij hebben op de lange termijn al veel te veel gedaan |
Hoezo? Volgens jou (en ook wel een beetje naar mijn idee hoor)
kan het beter dan wat we nu hebben.
Dan die Afrikaan, die ik menselijkerwijs gesproken liever heb dan de keiharde Chinees:
| Doet de Afrikaan ook maar middels sex zonder condoom te gebruiken. |
?!
Dat heb ik ook ontcijferd, maar daar had ik het niet over. Wel een beetje bij de les blijven. Overigens is AIDS daar inderdaad een enorm probleem voor de maatschappij. |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Di Feb 09, 2010 19:25 |
|
|
| ford |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 17 Aug 2009 |
| Berichten: 4370 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ik ben reuze benieuwd. Voorlopig heb ik nog niets gezien.
Praten ja, doen kan hij nog niets. Die afrekening komt nog wel een keer, denk ik.
|
De kogel komt al jaren van links
Hoezo? Volgens jou (en ook wel een beetje naar mijn idee hoor)
kan het beter dan wat we nu hebben. |
Vertel en geef vooral het kostenplaatje, zowel voor de korte als lange termijn.
| Dan die Afrikaan, die ik menselijkerwijs gesproken liever heb dan de keiharde Chinees: |
Ik niet, de laatstgenoemde is zelfvoorziend
| Dat heb ik ook ontcijferd, maar daar had ik het niet over. Wel een beetje bij de les blijven. Overigens is AIDS daar inderdaad een enorm probleem voor de maatschappij. |
Ik blijf bij de les. Er is daar geen probleem maar WIJ maken daar een probleem van. Niemand die dat begrijpt. |
|
_________________ Neoliberalisme: if you're not a part of the solution, you're a part of the problem |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Di Feb 09, 2010 20:25 |
|
|
| Mozart |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 24 Jun 2008 |
| Berichten: 5747 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ford
| De kogel komt al jaren van links |
| Vertel en geef vooral het kostenplaatje, zowel voor de korte als lange termijn. |
Welnee, het is bij mij een zeker weten gevoel.
| Ik niet, de laatstgenoemde is zelfvoorziend |
Ja, een selecte groep. Maar ook die bevolking in zijn totaliteit kan niet heksen.
M: Dat heb ik ook ontcijferd, maar daar had ik het niet over. Wel een beetje bij de les blijven. Overigens is AIDS daar inderdaad een enorm probleem voor de maatschappij.
F: Ik blijf bij de les. Er is daar geen probleem maar WIJ maken daar een probleem van. Niemand die dat begrijpt. |
Ik hoor en lees veel. Ze weten, dat dit een probleem voor hen is.
Het is ons vrij, dat ook te constateren. Ook hier op het forum. |
|
|
|
|
K R U I S V U U R Forumindex » ONDERWIJS
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4
|
|
|
|
|
|