| Conducteur die benen verloor vervolgd |  |
Geplaatst: Do Mrt 04, 2010 22:52 |
|
|
| ford |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 17 Aug 2009 |
| Berichten: 4370 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ Neoliberalisme: if you're not a part of the solution, you're a part of the problem |
|
|
|
Geplaatst: Vr Mrt 05, 2010 10:26 |
|
|
| raufvaugel |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 21 Dec 2007 |
| Berichten: 9259 |
| Woonplaats: santa porta |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Laten we nu niet naar Belgie wijzen, het gaat hier op dat gebied ook niet best. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Mrt 05, 2010 12:11 |
|
|
| Tedje van Es |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 07 Dec 2007 |
| Berichten: 11697 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wat er gebeurd is, is inderdaad achterlijk.
Maar ik vind het niet vreemd dat de daadwerkelijke schuldige wordt gevonden. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Mrt 05, 2010 16:23 |
|
|
| Solanum |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 06 Mei 2008 |
| Berichten: 6596 |
| Woonplaats: Amsterdam |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Waarheidsvinding in de rechtspraak heet dat. In principe dus een goeie zaak, want stel dat iedere zaak in een vloek en een zucht wordt afgehandeld. |
|
|
|
|
 | Re: Conducteur die benen verloor vervolgd |  |
Geplaatst: Zo Mrt 07, 2010 19:08 |
|
|
| Faissal |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 18 Dec 2007 |
| Berichten: 1654 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
het is misschien lullig maar terecht als ik het lees.meerdere mensen getuigen dat de conducteur agressief was en de man uit de trein duwde...de man heeft zijn voet verloren daardoor... |
|
_________________ Wilders, een xenofoob die voornamelijk tactisch appelleert aan angst en deze willens en wetens oproept'. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mrt 08, 2010 6:48 |
|
|
| ford |
|
 |
| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Faissal schreef: |
het is misschien lullig maar terecht als ik het lees.meerdere mensen getuigen dat de conducteur agressief was en de man uit de trein duwde...de man heeft zijn voet verloren daardoor... |
De man is de oorzaak, niet de conducteur. |
|
_________________ Neoliberalisme: if you're not a part of the solution, you're a part of the problem |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mrt 08, 2010 13:01 |
|
|
| Faissal |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| ford schreef: |
| Faissal schreef: |
De man is de oorzaak, niet de conducteur. |
De man is wellicht de aanleiding van de ruzie maar niet de oorzaak van de agressie volgens getuigen, die meldden dat de conducteur agressief werd en de man uit de al rijdende trein wilde duwen...
| Citaat: |
| In eerste instantie leek de passagier de schuld van het ongeluk te krijgen, maar uit onderzoek en getuigenverklaringen is gebleken dat de conducteur erg gewelddadig en agressief zou zijn geweest. "Vrijwel alle getuigenissen wijzen in dezelfde richting", meldt woordvoerder Bernard Appart in Belgische media. "Het is niet de reiziger die de conducteur uit de trein heeft getrokken, maar de conducteur die de reiziger heeft geduwd." |
De conducteur had de man ipv weg te duwen beter binnen kunnen laten en hem vervolgens een boete moeten geven wegens het niet opvolgen van een aanwijzing, of hem aanhouden en op het volgende station overdragen aan de politie.De reiziger heeft overigens ook een verantwoording en die zal vor zijn daden ook vervolgd worden meld het bericht...
Faissal |
|
_________________ Wilders, een xenofoob die voornamelijk tactisch appelleert aan angst en deze willens en wetens oproept'. |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Ma Mrt 08, 2010 15:22 |
|
|
| Solanum |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Di Mrt 09, 2010 6:57 |
|
|
| ford |
|
 |
| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Solanum schreef: |
| Goed gelezen, faissal. |
slecht gelezen
| De conducteur had de man ipv weg te duwen beter binnen kunnen laten en hem vervolgens een boete moeten geven wegens het niet opvolgen van een aanwijzing, of hem aanhouden en op het volgende station overdragen aan de politie.De reiziger heeft overigens ook een verantwoording en die zal vor zijn daden ook vervolgd worden meld het bericht... |
En dan was de man ook agressief geworden. Een trein zet je niet even stil zonder gevolgen voor de andere reizigers. Want die mag je natuurlijk niet aan de man doorberekenen |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Do Mrt 11, 2010 3:49 |
|
|
| Faissal |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Goed gelezen, faissal. |
slecht gelezen
| De conducteur had de man ipv weg te duwen beter binnen kunnen laten en hem vervolgens een boete moeten geven wegens het niet opvolgen van een aanwijzing, of hem aanhouden en op het volgende station overdragen aan de politie.De reiziger heeft overigens ook een verantwoording en die zal vor zijn daden ook vervolgd worden meld het bericht... |
En dan was de man ook agressief geworden. Een trein zet je niet even stil zonder gevolgen voor de andere reizigers. Want die mag je natuurlijk niet aan de man doorberekenen |
Als er gevaar voor lijf en leden dreig zet je een trein natuurlijk stil maar dat is hier helemaal niet ter sprake geweest, de conducteur heeft blijkbaar willens en wetens een persoon uit de al rijdende trein geduwd en is daarbij zelf ook er uit gevallen en beide kennelijk eronder, als de man wellicht agressief in de trein was geworden (gissen want dat kan je nooit zeker weten) had de kans op ernstige ongelukken een stuk kleiner geweest..nogmaals, de reiziger is niet geheel vrij van schuld in het conflict maar is niet degene die hen onder de trein heeft doen belanden, dat was de actie en kennelijke agressie en geweld (volgens vele getuigen!!!!!) van de conducteur....
Faissal |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Do Mrt 11, 2010 7:23 |
|
|
| ford |
|
 |
| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Het is anders tegenwoordig mode om overheidspersoeel aan te vallen. De agressiviteit was ook onstaan als er boetes waren uitgedeeld. Ik neem ook mee wat overheidspersoneel dagelijks meemaken. De reiziger wordt met de dag onbeschofter, en erger, treinverboden kun je niet uitdelen. |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Do Mrt 11, 2010 9:42 |
|
|
| Faissal |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Het is anders tegenwoordig mode om overheidspersoeel aan te vallen. De agressiviteit was ook onstaan als er boetes waren uitgedeeld. Ik neem ook mee wat overheidspersoneel dagelijks meemaken. De reiziger wordt met de dag onbeschofter, en erger, treinverboden kun je niet uitdelen. |
ik werk dagelijks in dit werkgebied en maak de dingen dus op de 1e rang mee, je hoeft me dus niets te vertellen, ik zie dagelijks hoe mensen deuren willen open trekken/houden en weet de gevaren daarvan, conducteurs weten dat ook en zeker met en al rijdende trein zijn de risico;s onaanvaadbaar en mag een conducteur die dus nooit weten...de reizger is fout door zijn gedrag maar de conducteur nog fouter omdat hij de gevaren kent en willens en wetens de reiziger uit de trein heeft geduwd...
Faissal |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Do Mrt 11, 2010 17:59 |
|
|
| Solanum |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dat sluit niet uit dat overheidspersoneel zelf ook wel eens agressief kan zijn. Denk je dat ze allemaal mietjes, watjes en doetjes zijn? |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 7:29 |
|
|
| ford |
|
 |
| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dat sluit niet uit dat overheidspersoneel zelf ook wel eens agressief kan zijn. Denk je dat ze allemaal mietjes, watjes en doetjes zijn? |
Zo worden ze gemaakt. Ze mogen zelf niets. |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 13:04 |
|
|
| Faissal |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Zo worden ze gemaakt. Ze mogen zelf niets. |
dat is onzin, ze hebben middelen zat, maar tegen echte agressie doe je weinig, of je moet iedereen willen gaan bewapenen.Hoe dan ook, ik heb nu meerdere malen conducteurs meegemaakt die door hun eigen hufterige gedrag agressie oproepen.leuk voorbeeld is een conductrice die een vrouw aantrof met een kaartje voor een verkeerd traject, ze gng wel de goede rochting op maar volgens het kaartje had ze via een andere bestemming moeten reizen, de vrouw bleef vriendelijk en probeerde uit te leggen dat ze kennelijk een vergissing heeft gemaakt en verkeerd was voorgelicht door NS personeel maar de conductrice begon haar op dusdanige kleineerende manier te behandelen dat ik zelfs geiiriteerd werd, en ze voerde het alleen maar op..op een gegeven moment werd de vrouw ook boos en zij dat de conductrice een trut was...wat ik al gezien had, en de conductrice ook, was dat er een veiligheidsteam van de ns in de trein was gestapt en die werd dan ook onmiddelijk door haar opgeroepen omdat ze de vrouw uit de trein wilde verwijderen...ik heb het idee dat ze bewust de vrouw heeft uitgelokt...toen de vrouw eenmaal buiten stond omring door vier grote mannen beet de conductrice haar nog even venijnig toe dat ze maar eens moest opzoeken wat een BOA was en dat ze zich volgende keer maar even moest bedenken voor ze een BOA uitschold....ik kreeg zelfs zin om haar uit te schelden....die vrouw is totaal in competent voor haar werk...en zo kan ik nog wel wat voorbeelden opnoemen van huftigere conducteurs...
Faissal |
|
|
|
|
K R U I S V U U R Forumindex » BUITENLAND
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
|
|
|
|
|
|