Geplaatst: Za Sep 19, 2009 0:15 |
|
|
| Willem |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 09 Dec 2007 |
| Berichten: 2099 |
| Woonplaats: Osorno |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citaat: |
| Ik heb nog nooit gehoord dat bibliotheekbezoekers met het doodschieten van een hond dreigen omdat deze onrein zou zijn. |
Onreinheid of gazonnen en straten volscheitend, maakt het veel uit? Het gaat erom dat een paar hondenbezitters met hun hobby overlast bezorgen.
Als men dat in Nederland dan wil regelen, moet men een "losloopgebied" dus niet bij een moskee plannen of omgekeerd, een moskee niet in een "losloopgebied". |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Za Sep 19, 2009 0:22 |
|
|
| Knorrie |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 21 Apr 2008 |
| Berichten: 9155 |
| Woonplaats: Disneyland |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Willem schreef: |
| Ik heb nog nooit gehoord dat bibliotheekbezoekers met het doodschieten van een hond dreigen omdat deze onrein zou zijn. |
Onreinheid of gazonnen en straten volscheitend, maakt het veel uit? Het gaat erom dat een paar hondenbezitters met hun hobby overlast bezorgen.
Als men dat in Nederland dan wil regelen, moet men een "losloopgebied" dus niet bij een moskee plannen of omgekeerd, een moskee niet in een "losloopgebied". |
Zou me eens verdiepen in de term compenserende neutraliteit,
dan zie je waarom de moskeetjes als paddestoeltjes uit grond vliegen
ten koste van de buren en omgeving.
Wie bezorgd hier nu de overlast? Het is al jaren een officiele uitlaatplek,
dat houdt in dat als je je hond daar laat schijten je het ook moet
opruimen, net zoals in de rest van NL. |
|
_________________ Van alle oplichters die ons de Vijfde Colonne van de geitenneukers proberen te verkopen als een verrijking van onze toch al zo geweldige multiculturele samenleving, is Cohen de meest doortrapte.
"
Theo van Gogh |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Vr Sep 25, 2009 16:49 |
|
|
| Knorrie |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ Van alle oplichters die ons de Vijfde Colonne van de geitenneukers proberen te verkopen als een verrijking van onze toch al zo geweldige multiculturele samenleving, is Cohen de meest doortrapte.
"
Theo van Gogh |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Za Sep 26, 2009 20:52 |
|
|
| Carmen |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 07 Dec 2007 |
| Berichten: 6217 |
| Woonplaats: Curacao |
|
|
|
 |
 |
 |
|
"Waar een wil is om te veroordelen, zijn ook bewijzen".
Wat een drukte! Je hoeft bepaald geen moskeeganger te zijn om honden of te haten. De eigenaren van deze 'poepmachines' geven nogal vaak overlast.
Losloopgebieden
Uitzondering hierop zijn de losloopgebieden. Hier mag een hond loslopen en geldt er geen opruimplicht. De losloopgebieden zijn te herkennen aan groene bordjes. |
bron
Dit om even het misverstand dat er bij Knorrie kennelijk bestaat op te lossen. (Kan overigens verschillen per gemeente).
Ik vraag me overigens af of veel mensen hun honden op die losloopveldjes het plezier van los rondrennen gunnen of juist daar gebruik van maken omdat ze de poep daar niet hoeven te ruimen?
Viel mij op tijdens mijn verblijf in Nederland dat die op regenachtige dagen uitgestorven waren. Hier en daar iemand die ongeduldig stond te wachten tot de hond 'alles gedaan' had en hup, weer weg.
En dan zo'n wandelpaadje: waar in Nederland vind je mensen die keurig van de fiets stappen als zo'n paadje een 'shortcut' biedt?
Dit is gewoon weer eens hypocriet hondengelul. |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Za Sep 26, 2009 21:39 |
|
|
| remko |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 07 Mei 2008 |
| Berichten: 9492 |
| Woonplaats: jakarta |
|
|
|
 |
 |
 |
|
lees ook even de comments onder de video.
overigens als ik de video bekijk heb ik ook het gevoel dat niet alleen moskee bezoekers daar fietsen. Of er zijn er echt veel bekeerd daar.
wat verkeerd parkeren betreft snap ik niet dat de bewoners de politie niet bellen. of controleert die eerst of het een moslim bestuurder is en bekeurd dan niet...erg benieuwd naar de complot theorie. |
|
_________________ Hoeveel verder zakt de pvv nog voor de verkiezingen? |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Za Sep 26, 2009 22:48 |
|
|
| Knorrie |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Carmen schreef: |
"Waar een wil is om te veroordelen, zijn ook bewijzen".
Wat een drukte! Je hoeft bepaald geen moskeeganger te zijn om honden of te haten. De eigenaren van deze 'poepmachines' geven nogal vaak overlast.
Losloopgebieden
Uitzondering hierop zijn de losloopgebieden. Hier mag een hond loslopen en geldt er geen opruimplicht. De losloopgebieden zijn te herkennen aan groene bordjes. |
bron
Dit om even het misverstand dat er bij Knorrie kennelijk bestaat op te lossen. (Kan overigens verschillen per gemeente).
Ik vraag me overigens af of veel mensen hun honden op die losloopveldjes het plezier van los rondrennen gunnen of juist daar gebruik van maken omdat ze de poep daar niet hoeven te ruimen?
Viel mij op tijdens mijn verblijf in Nederland dat die op regenachtige dagen uitgestorven waren. Hier en daar iemand die ongeduldig stond te wachten tot de hond 'alles gedaan' had en hup, weer weg.
En dan zo'n wandelpaadje: waar in Nederland vind je mensen die keurig van de fiets stappen als zo'n paadje een 'shortcut' biedt?
Dit is gewoon weer eens hypocriet hondengelul. |
Het denigrerende toontje kan je wederom weer op een plekje
stoppen waar het daglicht niet bij kan.
Je baseert je op een verblijf in NL. van hoeveel dagen?
Hypocriet als je hond een schop krijgt?
Hypocriet als je bedreigt wordt?
Hypocriet als je in elkaar wordt geslagen? |
|
"
Theo van Gogh |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Za Sep 26, 2009 22:50 |
|
|
| Knorrie |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| remko schreef: |
lees ook even de comments onder de video.
overigens als ik de video bekijk heb ik ook het gevoel dat niet alleen moskee bezoekers daar fietsen. Of er zijn er echt veel bekeerd daar.
wat verkeerd parkeren betreft snap ik niet dat de bewoners de politie niet bellen. of controleert die eerst of het een moslim bestuurder is en bekeurd dan niet...erg benieuwd naar de complot theorie. |
Taqiya dit, een hond is haram dus probleem voor moskeebezoekers |
Als een baard of kopvod hun mond opern doen , liegen ze , dat heet TAQIYYA , ze huichelen en besodemieteren de hele boel , voor die sekte zijn we minder dan varkens, honden en apen !
STEM MASSAAL PVV , de enige kans om een normaal terug te krijgen .
Vergeet niet dat zij 270 miljoen doden( in 1400 jaar ) op hun naam hebben ! |
Klopt er iets niet in de comments? |
|
"
Theo van Gogh |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Za Sep 26, 2009 22:54 |
|
|
| remko |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
vind de woordvoerder van de moskee een stuk normaler dan de comments.
En ja er klopt ook iets niet. taqqiya bestaat alleen bij sjieieten en betekent je geloof verzwijgen als je erom vervolgt kan worden.
Nou weet ik niet of dit een sjietische moskee is, maar heb niet de indruk dat die man zijn geloof verzwijgt.
overigens laat je andere comments (b.v.: Ik wil die vuile schaamhaarbaard in de fik steken. ) weg.
Dat lijken me gewoon bedreigingen. Mogelijk dat jij dat normaal vindt. |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Za Sep 26, 2009 22:58 |
|
|
| Knorrie |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
En ja er klopt ook iets niet. taqqiya bestaat alleen bij sjieieten en betekent je geloof verzwijgen als je erom vervolgt kan worden.
Nou weet ik niet of dit een sjietische moskee is, maar heb niet de indruk dat die man zijn geloof verzwijgt.
overigens laat je andere comments (b.v.: Ik wil die vuile schaamhaarbaard in de fik steken. ) weg.
Lul toch niet zo slap taqqiya is een gebruik dat is overgenomen
door de andere splitsingen, net zoals kitman.
| Vergeet niet dat zij 270 miljoen doden( in 1400 jaar ) op hun naam hebben ! |
Maar ja, het zijn je broodheren dus het geloof verdedigen zal je. |
|
"
Theo van Gogh |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Zo Sep 27, 2009 3:43 |
|
|
| Carmen |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 07 Dec 2007 |
| Berichten: 6217 |
| Woonplaats: Curacao |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Die woordvoerder van de moskee leek mij een zeer aardige en redelijke man.
Maar het schijnt inmiddels goed gebruik te zijn om moslims voor alles uit te maken wat er zo voor de muil komt.
Werkelijk in heel Nederland doen zich conflicten voor over honden. Maar dit is in de achtertuin van een moskee. Dat verandert de zaak.
Er volgt overleg, zoals in beschaafde landen gebruikelijk, de zaak zal worden opgelost en einde verhaal.  |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Zo Sep 27, 2009 8:15 |
|
|
| remko |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Knorrie schreef: |
nee andersom knorrie. ik ben van een aantal de broodheer. maar dat heb ik je al eens uitgelegd. verschil schijn je niet te (willen/kunnen) snappen.
maar jij vindt de reactie van de moskee minder fatsoenlijk dan
| Ik wil die vuile schaamhaarbaard in de fik steken. |
? |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Zo Sep 27, 2009 8:18 |
|
|
| remko |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Carmen schreef: |
Die woordvoerder van de moskee leek mij een zeer aardige en redelijke man.
Maar het schijnt inmiddels goed gebruik te zijn om moslims voor alles uit te maken wat er zo voor de muil komt.
Werkelijk in heel Nederland doen zich conflicten voor over honden. Maar dit is in de achtertuin van een moskee. Dat verandert de zaak.
Er volgt overleg, zoals in beschaafde landen gebruikelijk, de zaak zal worden opgelost en einde verhaal.  |
Eens en waarschijnlijk beter kijken naar wie wat doet. Want dat die moskee van goede wil is zou best kunnen, neemt natuurlijk niet weg dat het best kan dat er onder de bezoekers mensen zijn die zich daarbuiten niet gedragen. Als die geidentificeerd zijn kan de politie, de moskee of de buurt met die mensen praten en/of maatregelen nemen.
Ik geloof niet dat het moskee beleid is de buren te pesten maar geloof best dat er onder de moskee bezoekers mensen kunnen zijn die zich niet gedragen. Lijkt me inderdaad iets dat uitgezocht en opgelost moet worden. |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Zo Sep 27, 2009 9:14 |
|
|
| Quotezak |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 09 Dec 2007 |
| Berichten: 1904 |
| Woonplaats: Zuid-Dystopia |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Carmen schreef
|
Op wandelpaden waar deze jongens liggen.
|
Dit vraag ik mij niet alleen af bij deze mensen maar ook bij mensen met kinderen. |
|
_________________ the Earth is no human-life support system. The most dangerous idea in existence: HUMANS BELONG TO AN ORDER OF BEING THAT IS SEPERATE FROM THE REST OF THE LIVING COMMUNITY Quoth |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Zo Sep 27, 2009 11:17 |
|
|
| Knorrie |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Knorrie schreef: |
nee andersom knorrie. ik ben van een aantal de broodheer. maar dat heb ik je al eens uitgelegd. verschil schijn je niet te (willen/kunnen) snappen.
maar jij vindt de reactie van de moskee minder fatsoenlijk dan
| Ik wil die vuile schaamhaarbaard in de fik steken. |
? |
Iemand die als "atheist" via het hosten van websites gelegenheid
biedt tot het in stand houden cq. het verspreiden van een geloof
wat gebaseerd is op haat/minachting tegenover andersdenkenden
hoeft mij niks uit te leggen.
Je zou je ogen uit je kop moeten schamen.
Maar ja, handel is handel.
Uiteraard pik je natuurlijk een reactie die in je straatje past,
net zoals ik dat hier nu weer doe.
En maar goed praten. |
|
"
Theo van Gogh |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Zo Sep 27, 2009 19:09 |
|
|
| Micky |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 02 Mei 2008 |
| Berichten: 181 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Tot mijn grote verbazing heb ik vanmiddag een gehoofddoekte en verder ook traditioneel geklede Turkse vrouw, niet jong en ook niet modern, met een aangelijnd (mops)hondje zien lopen. Ik verbeeld me dan meteen een verhaal erbij, vermoed dat ze wel een moderne dochter zal hebben die haar laat oppassen ofzo. Vond het in ieder geval heel leuk om te zien! |
|
|
|
|
K R U I S V U U R Forumindex » IMMIGRATIE
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
|
|
|
|
|